9 Mayıs 2010 Pazar

TOBB ETÜ Personelleri Ödülleri için oy kullanmayı UNUTMAYINIZ..

Okulumuz tarafından ilki bu sene gerçekleştirilen ve geleneksel hale getirilmesini umduğum bu değerli uygulamanın adımları ile ilgili olarak hala yeteri kadar duyurunun yapılmadığı ve oylamaya katılacak kitleye yeteri kadar ulaşamadığı kanısındayım. Geçenlerde daha önce gerekli açıklamaların yapıldığını dile getiren bir mail aldıktan sonra çok şaşırmıştım ve tarafıma ulaşmayan söz konusu mailleri diğer arkadaşlarımdan edinme yoluna gitmiştim. Bu noktada bu yazıyı okuma ihtimali olan yetkilileri konuyla ilgili bilgilendirmek isterim.

Anladığım kadarı ile uygulama şöyle; biz öğrenciler ve idari personeller kategorileri söz konusu mail ile bildirilmiş ödüllerle ilgili olarak adaylarımızı odul@etu.edu.tr adresine gönderecek ve neden aday gösterdiğinizi bir kaç cümleyle açıklayacaksınız. Ben biraz önce şu yazımda aday göstermeyi düşündüğüm ve desteklerinizi istediğim adaylarımla ilgili maili biraz önce gönderdim. Aşağıda paylaşmak isterim.

Personel ödüllerinde 2. Kategori olan en yardımcı personel ödülüne Sosyal Bilimler Enstitüsü sekreteri Senem Üçbudak'ı MBA programındaki öğrenci ve mezunlara, bıkmadan usanmadan, büyük bir sabırla yardımcı olduğu, baştan savma iş çıkarmaktan ziyade ciddiyetle dinleyerek ve çözüm üreterek, MBA program paydaşlarının soru ve sorunlarını sahiplenerek, çözüm yolları aradığı için öneriyorum. Yaklaşık üç yıldır, üniversitemizde asistan olarak çalıştığım ve Senem'e yakın çalıştığım için işini ciddiye alışını ve özverisini bizzat biliyorum ve bu ödüle aday göstererek istiyorum ki tam olarak karşılığı olmasa dahi bu şekilde minnetimi paylaşabileyim, benim bildiklerimi başkalaırı da bilsin.

3. Kategori olan En Başarılı Personel ödülüne ise İİBF sekreteri iken işinde gösterdiği özveri, çevresine sunduğu ışık ve takdir edilesi çabaları ile Rektörlük Özel Kalemi vazifesine yükselen sayın Özge Ergüden Güldirim'i aday olarak önermek istiyorum. Başarısının yanı sıra işine verdiği önem ve üniversitemizin diğer paydaşlarına gösterdiği saygının yanı sıra çiçeklere gösterdiği sevgi ile bence bu ödülü en çok hakeden personelimizin Özge olduğunu düşünüyorum.

Saygılarımla,


Uygulamayı düşünen, tasarlayan ve seçici kurulda yer alanlarla uygulama ile ilgili düşüncelerimi paylaşamadan ve teşekür edemeden de yapamadım.

Bu tarz ödüllerin ve uygulamaların üniversitemizin marka değerine ve TOBB ETÜ'lülük algısına olumlu katkı sağlayacağını düşündüğüm için öncelikle bu uygulamayı düşünenlere teşekkürü borç bilirim. Mezuniyet sonrasında önemi çok daha fazla hissedilen sosyal ağ olgusunun daha gelişmesi için, Nüniversitelilik anlayışının yaygınlaşmasını şart olarak görüyorum. Nasıl öğretim elemanları, öğrenciler, idari personller üniversitemizin paydaşları ise mezunlarımızda bizleri iş hayatında temsil edeceği için bağlılıklarının, okula duydukları sadakatin yüksek olması gerekmektedir. Bunun yolu da geleceğin mezunu öğrencilerimizin okul ortamından mutlu olması ve TOBB ETÜlülüğü hayatının önemli bir yerine koyması ile mümkündür. Bu atmosferin sağlanabilmesi için ise bütün paydaşların TOBB ETÜlülük bilincine sahip olması, bu bilince katkıda bulunması noktasında personelimizin moral ve motivasyonunu artıracağını düşündüğüm bu uygulamanın önemi noktasında değerli emekleriniz için teşekkürü borç bilirim.

Gelelim oylama ile ilgili bize düşen kısma, sizlerden ricam 2. Kategori olan En Yardımcı Personel Ödülüne bir kaç cümle açıklama ile Senem Üçbudağı, 3. Kategori olan En Başarılı Personel Ödülüne ise bir kaç cümle açıklama ile Özge Ergüden Güldirim'i aday olarak göstermenizdir.

0 yorum:

Yorum Gönder