7 Mayıs 2010 Cuma

TOBB ETÜ Personelleri Ödülü

TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi bünyesinde yapılan ve öğrenciler, akademisyenler, idari personellerin oyları ile sonuçları belirlenecek ilginç bir uygulamadan bahsetmek istiyorum bu yazımda. Uygulamanın amacı üniversite bünyesinde farklılık yaratan kişileri ödüllendirmek ve idari personelin motivasyonunu süreklilik arz edecek olan bu uygulama ile artırmak olsa gerek diye düşünüyorum kendimce. İnsan Kaynakları uzmanlarımız konuyla ilgili daha geniş bilgi verebilirler elbette. Uzun lafın kısası bu uygulama için aday gösterilmesi süreci 10 Mayıs 2010 tarihinde sona eriyor ve benim üç kategoride yapılan bu uygulamaya aday önerilerim olacak.

Yılın en yardımcı personeli ödülüne üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü sekreteri Senem Üçbudak'ı yüksek lisans programı öğrencilerini bıkmadan, usanmadan, büyük bir sabır ile bilgilendirdiği, profesyonel yaklaşımının yanısıra yeri geldiğinde arkadaş kadar yakın olabildiği ve program-üniversite ile ilgili olarak her başı sıkışana anında yardımda bulunduğu için aday göstermek istiyorum.

Yılın başarılı personeli ödülüne ise İİBF Dekanlık sekreteriyken işinde gösterdiği özveri ve başarı sayesinde Rektörlük sekreterliğine geçen, üniversitemizde ihtiyaç duyan herkese anında ve kesin yollarla çözüm üreten, insanlara olan sonsuz sevgisinin yanı sıra üniversitemiz bünyesinde çiçeklere ve hayvan dostlarımıza gösterdiği sevgiyle de tanınan (bunu nedense vurgulamak istedim, çünkü aslında zaman zaman haksızlık ettiğimiz diğer canlılara gerçekten bu özveriyi hepimiz göstermeliyiz belki de. ) şirin insan, muhterem şahsiyet Özge Ergüden Güldirim'i aday olarak göstermek istiyorum.

Ve işte Facebook grubumuza üye olmak isteyenler buraya tıklayabilirler. 08.05.2010


0 yorum:

Yorum Gönder