2 Temmuz 2009 Perşembe

Sevdiğim bir şarkının sözleri..

Sene 2003 olsa gerek, üniversite sıralarında taze bir mühendis adayıyım, bir arkadaş vasıtasıyla elime geçti müzik cdsi. Grubun adı Falso, Hacettepeli arkadaşların oluşturduuğu bir grup.. Bir şarkı dikkatimi çekiyor, dnliyor dinliyor, tekrar dinliyorum. Duygular arasında dolaştırıyor beni, adını bile tam hatırlayamadığım bu şarkının sözleri bu gün bile dimağımdaki yerini alıyor. Aynen şöyle:

Dün gece penceremenden şarkılar yazdım sana
Bilmem duydun mu beni..
Dün gece bir martıya fısıldadım ismini
Bilmem buldu mu seni..

Şimdi yalnızım dilimde eski bir şarkı
Yürürüm bomboş sokaklarda
Seni ararken gözlerim doldu yine
Unutma beni uzaklarda..

Beni sen anlardın, tek sen..
Sen de gittin neyleyim ben..

Beni sen anlardın, bir sen..
Sen de gittin neyleyim ben..

0 yorum:

Yorum Gönder